برندینگ پوشاک مانیکس

مدیر سایت شهریور 20, 1398 بدون دیدگاه

برند مانیکس به مدیریت آقای مهندس کریمی در دهه ۸۰ به ثبت رسید اما در حوزه برندینگ و هویت سازی هیچ اقدامی صورت نگرفت.طی جلسه ای با مدیریت برند و نیازسنجی مجموعه ، برند به ۴ زیر دسته تقسیم شد از جمله پوشاک مردانه،زنانه و … و برای هر کدام رنگ بندی مجزا و هویت جداگانه تعریف شد که حاصل آن دفترچه هویت بصری بوده است.

سایر خدمات برندینگ به این مشتری عزیزمان :

  • طراحی لوگو  + تعیین رنگ های سازمانی
  • دفترچه هویت بصری
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی قالب اینستاگرام + برنامه زمانبندی پست گذاری
  • طراحی قالب گرافیکی سایت
  • طراحی بسته بندی
  • طراحی کارت هدیه ، مارک پشت یقه ، چاپ روی دکمه ها و …





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =