برند مانیکس به مدیریت آقای مهندس کریمی در دهه ۸۰ به ثبت رسید اما در حوزه برندینگ و هویت سازی هیچ اقدامی صورت نگرفت.طی جلسه ای با مدیریت برند و نیازسنجی مجموعه ، برند به ۴ زیر دسته تقسیم شد از جمله پوشاک مردانه،زنانه و … و برای هر کدام رنگ بندی مجزا و هویت جداگانه تعریف شد که حاصل آن دفترچه هویت بصری بوده است.
سایر خدمات برندینگ به این مشتری عزیزمان :
طراحی لوگو + تعیین رنگ های سازمانی
دفترچه هویت بصری
طراحی کارت ویزیت
طراحی قالب اینستاگرام + برنامه زمانبندی پست گذاری
طراحی قالب گرافیکی سایت
طراحی بسته بندی
طراحی کارت هدیه ، مارک پشت یقه ، چاپ روی دکمه ها و …