برند مانیکس به مدیریت آقای مهندس کریمی در دهه ۸۰ به ثبت رسید اما در حوزه برندینگ و هویت سازی هیچ اقدامی صورت نگرفت.طی جلسه ای با مدیریت برند و نیازسنجی مجموعه ، برند به ۴ زیر دسته تقسیم شد از جمله پوشاک مردانه،زنانه و … و برای هر کدام رنگ بندی مجزا و هویت جداگانه تعریف شد که حاصل آن دفترچه هویت بصری بوده است.
سایر خدمات برندینگ به این مشتری عزیزمان :
-
طراحی لوگو + تعیین رنگ های سازمانی
-
دفترچه هویت بصری
-
طراحی کارت ویزیت
-
طراحی قالب اینستاگرام + برنامه زمانبندی پست گذاری
-
طراحی قالب گرافیکی سایت
-
طراحی بسته بندی
-
طراحی کارت هدیه ، مارک پشت یقه ، چاپ روی دکمه ها و …
مطالب مرتبط
شرکت سپندار صنعت در سال ۱۴۰۰ تشکیل شده است و بر همین اساس کلیه...
گروه طراحان برتر افتخار همکاری با شرکت آرد زرین خوشه را جهت تعیین هویت...