خدمات سئو تکنیکال

اولین بخش از خدمات بهینه سازی سایت، شامل خدمات سئو تکنیکال می شود. در این بخش، خدماتی به مشتری ارائه می شود که بیشتر مربوط به سرویس هایی است که می باید از لحاظ فنی، در سایت رعایت گردد.

در نظر داشته باشید که کلیه بخش های زیر را باید به صورت سرویس در پروپوزال خود تعریف کنید و مدت زمان انجام هر کدام و همین طور قیمت پیشنهادی برای آن را برای مشتری ذکر نمایید. این ها همه سرویس هایی هستند که شما باید برای آن ها زمان و انرژی صرف کنید.

خدمات سئو تکنیکال را می توان به بخش های کلی زیر تقسیم نمود:

  • بهینه سازی سرعت سایت

از مهم ترین بخش های تکنیکال سئو،Optimize  کردن سرعت بارگذاری صفحات یک سایت می باشد. این بخش می تواند به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های خدمات سئو تکنیکال، در پروپوزال به مشتری ارائه شود.

  • بررسی سلامت کلی سایت

مدیریت Robots، Sitemaps، Redirect  و سایر موارد مشابه این بخش نیز از مواردی می باشد که شما باید برای انجام آن زمان صرف کنید. بنابراین می باید حتما در پروپوزال اولیه، هزینه های انجام آن را به مشتری خود ارائه دهید.

  • طراحی و کدنویسی نسخه AMP

اگر برای سایت، نیاز داشتید که از نسخه AMP یا همان Accelerator Mobile Pages استفاده کنید، این سرویس را باید به صورت جدا به مشتری خود ارائه دهید.

  • سیستم های همچون سیستم امتیاز دهی یا همان Rating System ، به کارگیری Breadcrumb  ها و سایر مواردی که به عنوان Rich snippet ها برای گوگل شناخته می شوند، از این دست می باشند. اگر چنین سیستم هایی مورد نیاز سایت مربوطه می باشد، حتما می باید آن را در پروپوزال اولیه خود ارائه دهید.
  • پیاده سازی نشانه گذاری استاندارد از دیگر موارد بسیار مهم و کلیدی، پیاده سازی structured data  ها و micro data ها در داخل کدهای سایت می باشد.

بهینه سازی یا پیاده سازی نسخه موبایل سایت

از مهم ترین بخش های سئو یک سایت، بهینه سازی نسخه موبایل آن می باشد. در صورتی که نسخه موبایل برای سایت موجود هست و بهینه سازی نشده، باید هزینه های مربوط به این بخش نیز، به پروپوزال اضافه گردد.در صورتی هم که نسخه موبایل برای سایت موجود نیست، باید هزینه ها و زمان پیاده سازی نسخه ریسپانسیو برای موبایل، به صورت دقیق در پروپوزال ارائه شود.

 

موارد سئو تکنیکال به طراحی سایت بر میگردد و در اکثر مواقع تغییرات لازم به مشتری اعلام میشود و شما باید آن را با طراح سایت خود در میان بگزارید که تغییرات را اعمال نماید.در اکثر مواقع طراح سایت هزینه بالایی جهت تغییرات درخواست میکند و یا اصلا این موارد رو انجام نمیدهد و همکاری نمیکند.در همین راستا تیم سئو طراحان برتر بخش سئو تکنیکال را فاز یک در نظر میگیرد و با هزینه ماهانه سئو آن را انجام میدهد .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =