سئو و خدمات بازاریابی محتوا

یکی دیگر از بخش های بسیار پر اهمیت در انجام خدمات بهینه سازی سایت، خدمات بازاریابی محتوا می باشد. این بخش نیز همانند سایر بخش ها، بسیار گسترده است اما می توان آن را به چندین بخش عمده و مهم زیر تقسیم کرد.

ما این خدمات بازاریابی محتوا را به صورت زیر، تقسیم بندی کرده ایم:

شناسایی و آنالیز کلمات کلیدی ارزشمند

این بخش، یکی از ارزشمندترین و مهم ترین سرویس های ارائه شده در یک پروژه سئو می باشد. در واقع این بخش خود می تواند به صورت کاملا مستقل، توسط مشتری از شما درخواست شود که کلمات کلیدی ارزشمند حوزه کاری او را، شناسایی و استخراج نمایید.

آنالیز کلمات کلیدی و شناسایی بهترین کلمات هدف، کار بسیار پیچیده و زمان بری است و می توان گفت هسته اصلی یک پروژه سئو می باشد. بنابراین باید این بخش به صورت کاملا مجزا در پروپوزال به مشتری ارائه گردد و در صورتی که مشتری قرارداد یکساله سئو ببندد هزینه ای برای این بخش دریافت نخواهد شد.

تدوین ساختار محتوایی سایت و صفحات هدف

مشخص کردن ساختار محتوایی صفحات سایت از بخش های بسیار مهم در حوزه خدمات سئو می باشد که تیم ما به صورت مجزا، آن را در یک پروژه سئو ارائه می دهید. اینکه چه keyword ای قرار است در چه landing page ای مورد استفاده قرار بگیرد، یا اینکه هر صفحه باید بر اساس چه کلمه کلیدی بهینه سازی گردد، خودش از موارد مجزا برنامه ریزی و پلن برای سئو سایت می باشد. همه این موارد نیاز به استراتژی خاص محتوایی دارد که یک سرویس تکمیلی در بخش خدمات بازاریابی محتوا می باشد.

برنامه زمانی و استانداردهای تهیه محتوا

در صورتی که مشتری ، تیم تولید محتوا دارد، استراتژی تولید محتوا و برنامه زمانبندی آن، از طرف تیم سئو به آن ها ارائه می گردد. در واقع باید در بازه های زمانی مشخص و با استانداردهایی که تعریف میگردد ، محتوا تولید و به دست تیم سئو برسد. محتوا ها، پس پس از بررسی توسط تیم و بازبینی، در سایت بارگزاری می شود. در واقع آنالیز کلیه محتوای تولید شده، با تیم سئو می باشد و کلیه استانداردها و استراتژی های تدوین شده را، در محتواها بررسی و بازبینی می کنند.اینکه در چه زمانی، چه موضوعی و در چه حوزه، می باید محتوا تولید شود، همه جزو خدمات مجزا در حوزه بازاریابی محتوا می باشند.

تهیه محتوای مستمر متناسب با استانداردهای سئو

در این خدمت ما میتوانیم از مقالات تخصصی که توسط خود مشتری تهیه ، ترجمه و یا گردآوری شده است استفاده کنیم و یا جهت تولید محتوا توسط تیم طراحان برتر، یک سرویس مجزا در لیست خدمات ذکر گردد. بر اساس نرخ تولید محتوا و همین طور پیچیدگی تولید و سختی کلمات کلیدی و حجم آن، تیم تولید محتوای طراحان برتر قیمت های پیشنهادی خود را در پروپوزال، ارائه می نماید.

مدیریت عنوان و توضیحات مناسب برای سئو

همان گونه که می دانید، Title و Description نقش بسیار زیادی در موفقیت یک پروژه سئو داراست. نحوه بهینه سازی عنوان ها ، توضیحات، همین طور نوشتن عنوان های مناسب و تاثیر گذار برای جذب کلیک بیشتر و بالا بردن نرخ کلیک یا همان CTR، از خدمات کاملا مجزا در یک پروژه بهینه سازی وب سایت می باشد.شما می توانید با بهینه سازی عنوان ها و توضیحات در صفحات مختلف سایت، باعث افزایش چند برابر ترافیک به سایت مشتری خود شوید. برای همین منظور، خدمات مربوط به این بخش و زمان و هزینه های مربوط به آن، باید به صورت جداگانه محاسبه شده و در پروپوزال ارائه شده به مشتری قرار می گیرد.

تدوین استراتژی لینک سازی داخلی سایت

در این بخش شما معماری سایت و ساختار اصلی بخش های مختلف سایت را برای پروژه، بهینه خواهید کرد. به عنوان مثال اینکه منو اصلی سایت چه فرمت و ساختاری داشته باشد و چه کلمات هدفی در آن به کار رود، یکی از این بخش هاست.همچنین اینکه وقتی در مقالات می خواهید لینک دهید، از چه ساختاری پیروی کنید یا اینکه بار وزنی anchor text  ها به چه صورت روی کلمات هدف پخش گردد، از موارد دیگر در این بخش می باشد.از موارد دیگر نیز می توان به ساختار sidebar در سایت و رفع مشکلات آن و یا بهینه سازی ساختار فوتر سایت، اشاره کرد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =